مرحله مقدماتی مسابقات قرآن شرکت خطوط لوله نفت شمال برگزار شد
کد خبر: 4110929
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن شرکت خطوط لوله نفت شمال برگزار شد

مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ویژه کارکنان صنعت انتقال نفت شمال کشور در مازندران برگزار شد.

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن شرکت خطوط لوله نفت شمال علیجان مهدوی، رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمال، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ویژه کارکنان صنعت انتقال نفت شمال کشور، هشتم دی‌ماه  با حضور 75 نفر از همکاران، همسران و فرزندان در دو گروه بانوان و آقایان و 7 گروه سنی در مازندران برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان از مرکز منطقه در ساری، مراکز 10 گانه انتقال نفت و کارکنان 20 ایستگاه مخابراتی مستقر در استان‌های مازندران، گلستان و شرق تهران، در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم قرآن، اذان، نهج‌البلاغه و قصه‌گویی در دو بخش شفایی و کتبی به رقابت پرداختند.

مهدوی تصریح کرد: از این تعداد شرکت‌کننده 30 نفر موفق به کسب مقام‌های برتر شدند که 18 نفر از این برترین‌ها به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه پیدا کردند.

وی در پایان گفت: راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی پس از برگزاری مسابقات مرحله نیمه‌نهایی و کسب رتبه در این مرحله به مسابقات سراسری مسابقات قرآنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha